onsdag 14. juli 2010

Ny bloggadresse


Da har min skjønne datter, Maria, som er utmerket til å designe web/bloggsider og ei kreativ jente, laget ny blogg for meg.  Fra nå av finner dere meg på http://www.gogive.no/.   Har valgt webadresse for å kunne utvikle bloggen ytterligere.

Velkommen til min nye side og velkommen til å følge meg videre i mine refleksjoner jeg ønsker å dele med dere.  Se gjerne også på linkene Maria har lagt nederst på siden.  Der finner dere hva hun har å tilby av design fremover.

Takk for følge så langt.  Så sees vi på min nye side.

2 kommentarer:

  1. Hei :-) Takk for en fint møte på Unique minde kurs i helgen, flott blogg du har.
    Randi :-)

    SvarSlett
  2. Hei Randi
    Så hyggelig med en hilsen fra deg. Jeg vil gjerne ha mer kontakt med deg, for positive mennesker er det beste jeg kan ha rundt meg. Sammen kan vi gi hverandre inspirasjon på veien. Det er gjensidighet.
    Søk meg gjerne opp på Facebook. Og ønsker du å lese mer, finner du de ferskeste blogginnleggene mine her www.gogive.no

    SvarSlett