onsdag 7. juli 2010

UT PÅ TUR






Sommer er for mange av oss ferietid. Og ferie er gjerne forbundet med reise. Vi liksom reise i ferien.  Uten en reise blir det ikke ekte ferie.
Hvorfor er det slik? Har vi tenkt på at ferie hjemme også kan være et supert alternativ? Jeg har ikke noe svar, men oppfordrer til noen refleksjoner rundt dette.

Vi har hatt noen dager på Sørlandet. Deilig. Fantastiske dager!
Hvor turen går videre, er fortsatt ikke besluttet.
I påvente av en beslutning viser jeg noen alternative løsninger ved hjelp av et lite knippe bilder jeg har tatt på noen av mine tidligere reiser:

Malta/Valetta


Italia/Cinca Terra og Pisa


NordNorge/Grønnøy/Kvina/Kongsvik


Danmark/Viborg



Frankrike/Paris/Eze


Spania/Barcelona
  

Norge/Bergen 

Korsika/Bastia/Nordvest-kysten


 Monets hage/Giverny Frankrike



God Sommer!
God ferie, uansett om du blir hjemme eller borte!

4 kommentarer:

  1. Nå smiler jeg! Uff, det er så mange muligheter. Hvor vi skal rette våre føtter denne gangen?.... Og det er så bra at vi har valgmuligheter:))
    Jeg har også så mange bilder fra våre turer. Når jeg er på jobb og befinner meg i kjeller begynner jeg å drømme om framtidige turer eller drømmer meg tilbake til feriesteder jeg har vært på:)) Jeg ler av meg selv.:)
    Jeg fikk forlengelse til 31 okt. Skal ta ferie en uke fra 19 juli, 2 uker fra 9 aug. Kanskje en uke i sept. Vi skal se. Jeg skal tenke om , men ikke i dag. Dette skal jeg tenke om i morgen eller senere , som sier Skarlett O`Hara.:)
    De trenger meg akkurat i juli, noen må jobbe med post blant annet. :(:)
    I dag er ikke sommervær. Ønsker dere mye sol uansett hvor dere skal:)
    Svetl.

    SvarSlett
  2. Jeg roper hurra for deg som har fått forlengelse til 31. oktober. Når den tid kommer, heier jeg på deg slik at du får ny forlengelse, eller aller mest: fast ansettelse :)
    Så får vi finne en tid for å møtes igjen.
    God og deilig sommer til dere Svetlana! :))

    SvarSlett
  3. God sommer ;) Blir nok bare jobbing på meg denne sommeren :)

    SvarSlett
  4. Fine mamma og lillesøster i Givenrny - flaks for meg at jeg har sånn pen slekt :)

    SvarSlett