mandag 12. juli 2010

Ny dag. Nye muligheter



Det er morgen. Det er mandag.  En ny dag og en ny uke ligger foran oss.
Jeg blir offline frem til i morgen og vil nytte anledningen til å ønske en God dag.

I Silkeborg plukket jeg en blomst. Jeg plukket den til DEG. Vær så god!

Se på blomsten. Se dens prakt. Se dens særegenhet.
Bruk denne til å kjenne etter hvor praktfull DU er.

Åpne øynene for mulighetene som kommer i din vei akkurat i dag. Grip dem og bruk dem.

Jeg ønsker deg den beste Mulighetsdagen i ditt liv.

3 kommentarer:

  1. Så flott bilde og herlig tekst, ønsker deg en herlig og vakker dag :)

    Mvh Anne

    SvarSlett
  2. Tusen takk Ingveig!:)
    skrev i går feil i kommentarenen min. I steden for pause skrev jeg helt annet ord.:) Uff for meg! Sånn det skjer når man skriver fort:)
    Svetl.

    SvarSlett
  3. Takk, Anne, for hyggelig komplement. Jeg holder fortsatt på med "prøvefotografering", men naturen er uansett vakker og absolutt ingen "prøve".
    Går så bra, Svetlana. Vi skriver alle feil fra tid til annen. :) Uten å tillate oss å feile innimellom, kommer vi ikke videre. Dette har jeg hentet fra boka "Munken som solgte sin Ferrari". Omtale av denne boka kommer senere. Den er bare helt super.

    SvarSlett