tirsdag 8. juni 2010

Vennskap er en rik gave

Ettersom årene går opplever jeg at vennskap er en stor berikelse. Det er rett og slett herlig å ha venner.

Det er fantastisk med venninnefellesskap. Det er innholdsrikt og godt å være i forening/klubb, eller hva du vil kalle det for. Vi kvinner er ganske flinke til å komme sammen, nyte livet sammen og dele med hverandre. Og det bør vi sette stor pris på.

I går var jeg i foreningen min. Vi har etter hvert etablert en slags tradisjon for å legge siste samling før sommeren til en av mine flotte venninners hytte. Denne ligger på en øy noen mil nord for Stavanger. Åh så deilig det er å være der! Her senker jeg skuldrene, puster inn frisk luft og hviler øynene på fjord, fjære, irrgrønne gressbakker, fargerike blomster, busker og staselige trær i forskjellige sjatteringer.

Vil man kvile tankene og åpne opp for en lettere rengjøring i hjernevinningene, ja da er dette stedet å være. Jeg misunner dere nesten stedet, Torill, men jeg skylder deg en stor takk fra dypet av mitt hjerte fordi du deler plassen med oss. Takk også til alle mine gode venninner som deler timene sammen med meg i naturens praktfulle have, i hytteveggen og rundt kjøkkenbordet i latter og glede.



Takk for dette årets hyggelige kvelder sammen, og god sommer til alle mine kjære venninner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar