mandag 22. februar 2010

Uke 8

God mandag – En god og flott uke ønsker jeg deg.

Vi er i uke 8, vinterferieuke for mange i Norge. Likevel er hjulene i sving for at landet vårt skal fungere. Alle arbeidsplassene står derfor ikke tomme.
Enten du er på ferie eller på jobb, uansett hva du skal fylle uken med, gir jeg deg en rose som et håndtrykk med ønske om at uken skal bli den beste for deg.


Har du startet å skrive ned noen gode bekreftelser til deg selv? Hvis du har noen utfordringer på å komme i gang, kan jeg gi deg noen forslag:

• Ett steg om gangen er nok for meg
• Hva som enn hender, takler jeg det
• Jeg tar meg tid til å le hver dag
• Jeg fokuserer på alt det gode i mitt liv og takker for hvert eneste av dem
• Jeg setter i gang, og jeg stoler på at jeg klarer det
• Jeg er så takknemlig fordi jeg er JEG

Håper dette kan være hjelp til å starte. Etter hvert som du blir vant med å bruke positive bekreftelser, dukker stadig nye opp og du blir ekspert i å gi deg selv bekreftelser som gir framgang for deg.

Lykke til! Ha en berikende og vakker uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar