torsdag 6. mai 2010

Offline


Kilde:  NOAA/Corbis

Jeg tilbringer ganske mange timer i fly.  Ofte alene.  Egentlig er det greit å få et kort friminutt, helt for meg selv. Uten mobiltelefon eller andre påloggingsmedier.  Jeg er offline.

Da tar jeg meg tid til å lytte til musikk eller å lytte til mine egne tanker.
Jeg kan gjøre det helt uten dårlig samvittighet, for der er ingen krav eller mulighet for tilgjengelighet. Det er ”bare meg”.

I dag leste jeg en n-y-y-y-d-e-l-i-g brosjyre som jeg har fått av Ellen Vahr – http://www.ellenvahr.no/. Drømmekraft heter den.
Ikke bare er den en estetisk nytelse rent layout-messig. Innholdet er inspirerende, med vise ord til ettertanke og oppmuntring til handling.  Helt klart en klok kvinnes ord.

Jeg er imponert over folderen/brosjyren din Ellen. Du har på en delikat og lettfattelig måte klart å dele visdom til etterfølgelse.
Du fylte meg med kloke ord på SK4004 mellom Stavanger og Oslo i dag morges. Jeg fikk positive tanker og energi som nistepakke for dagen i dag.

Nå er jeg hjemme igjen og kan oppsummere slik: Takk, dette var en innholdsrik og hjertevarm dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar