mandag 1. mars 2010

Ett steg om gangen er nok for meg

Da er første dag på jobb over.

Alltid spennende å se hva som ligger å venter etter langt fravær.
Men, jeg har lært: ”Ett steg om gangen er nok for meg”. Det hadde jeg fokus på i dag. Det fungerer!!

Ikveld har jeg møtt fire flotte kvinner for første gang. Det ”krever” også noe av en å være sammen for første gang. Her gjaldt også: Ett steg om gangen … Og vi hadde en super kveld.

Anbefaler alle å ta ett steg om gangen. Da går alt så mye bedre. Men, jeg det krever trening. Det handler om å fokusere. Trening gjør mester.

Så en helt annen sak til slutt: Noen har fortalt meg at de har prøvd å legge inn kommentar på bloggen min. Men, det har ikke fungert. Jeg tar gjerne imot konstruktive innspill, så det skjønner jeg at jeg må gjøre noe med for å få orden på.

Skal sjekke om jeg finner ut av det i morgen. Ett steg om gangen ……

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar