torsdag 11. mars 2010

Mye vakkert å hvile øyet på


Jeg er på reise og dagene er fylt med diverse gjøremål og mindre tid for refleksjoner å dele på bloggen.

Synes likevel jeg skylder å dele litt med dere etter en dag pause. La meg derfor følge opp Soria Moria slott med et vakkert bilde å hvile øynene på.

Se på dette og kjenn etter hvilke følelser eller tanker du får. Egentlig litt fascinerende å tenke på at dette bildet vil gi like mange forskjellige assosiasjoner som det er personer som ser på det.

Det hadde vært spennende å høre hva DU forbinder med dette bildet. Kanskje vekkes spesielle minner? Kanskje skaper det drømmer? Eller mulig det setter igang noen uante prosesser i tankene dine?

Når jeg ser på bildet, får jeg fred i sinnet. Jeg senker skuldrene, kjenner velsignet ro, trekker pusten dypt og tenker: For en vakker verden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar