onsdag 7. april 2010

En drøm?

Kilde: aktuell.no

Er det en drøm som nå skal gå i oppfyllelse?
Egentlig tror jeg ikke det.

Uansett, det er med undring og spenning jeg ser fram mot morgendagen. Avreise til en by hvor jeg aldri har vært tidligere. Byen som aldri sover. Byen som alle snakker varmt om. Byen som Charlotte studerer i for tiden. - Takk til Charlotte for at du vil ta oss med i New York!

Det er også ganske fascinerende å tenke på at på under ett døgn, skal vi forflytte oss fra det norske vestlandet til den amerikanske østkysten, en strekning de norske utvandrerne brukte uker og måneder på under ofte strabasiøse forhold.
Vi skal bevege oss på en langt mer behagelig måte. Vi skal reise i et moderne fly, med alle de bekvemmeligheter det gir. Vi skal reise med SAS. Jeg setter pris på SAS, et flyselskap jeg håper forblir lenge, lenge. Vi trenger dere!

Da er det bare å si: Takk SAS for at dere skal føre oss til Charlotte og byen som aldri sover og til landet som våre forfedre så på som ”mulighetens land”.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar