tirsdag 27. april 2010

Positive innskudd

Fotokilde:  NASA

Enkelte dager kommer da jeg må si til meg selv at jeg trenger mer energi. Det er viktig å være bevisst på å holde fokus på det positive, fylle hjernen med gode tanker. Det hjelper med affirmasjoner i slike stunder. Noen gode affirmasjoner er for eksempel:

• Hva som enn hender, takler jeg deg
• Jeg setter i gang, og jeg stoler på det
• Livskvaliteten min beror på meg selv
• Jeg tar imot kjærlighet overalt hvor jeg går
• Jeg vil gjøre positive innskudd i menneskers liv

Når situasjoner oppstår, når dagene kan kjennes utfordrende med feil fortegn, da anbefaler jeg å si til deg selv: Jeg trenger mer positiv energi.
Det er faktisk sant at den bølgelengden man innstiller tanken på, den fører oss inn på det sporet vi ønsker. Det vil si at det jeg tenker, det ”ønsker” jeg også.  Pass derfor på at det er ønsket ditt du innstiller på.

Jeg ønsker selvsagt å gå i et spor med positivt fortegn. Det kan være arbeidskrevende å stille inn på rett kanal. Men, artig å se hva det fører til. Bare prøv!

2 kommentarer:

  1. Hva er med terapeutisk pedikyr på Sport-treff, med å besøke svigerinne Jorunn og gratulere henne med hennes 50 år og å gå direkte etterpå til en russisk jentekveld? Det gir så mye energi til meg!!!:))))
    Takk for bloggen, Ingveig! Svet.

    SvarSlett
  2. Så herlig, Svetlana! Jeg tenker du hadde en super jentekveld. Skulle gjerne vært med :-)

    SvarSlett